اخبار

مشکل قلبی، علت عدم حضور طیب‌نیا در کابینه دوازدهم نیست

یک مقام آگاه در وزارت اقتصاد مشکل قلبی طیب نیا را تکذیب و تاکید کرد: علت عدم حضور طیب نیا در لیست پیشنهادی کابینه دوازدهم، مشکل قلبی وزیر اقتصاد نیست.

این مقام آگاه که خواست نامش ذکر نشود، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اظهارات چهارشنبه شب مشاور رئیس جمهوری گفت: علت اینکه آقای روحانی، دکتر طیب نیا را در لیست پیشنهادی کابینه دوازدهم بعنوان وزیر اقتصاد قرار نداند، مشکل جسمی ایشان نبوده است.

وی ادامه داد: طیب نیا در دیداری که مدتی قبل با رئیس جمهور داشتند، درخواست هایی را جهت هماهنگی بیشتر تیم اقتصادی در دولت دوازدهم مطرح کردند که گویا تحقق این خواسته ها از نظر رئیس جمهور امکان پذیر نبوده یا به مذاق ایشان خوش نیامده است.  

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر ترکان، مشاور رئیس جمهوری و و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی چهارشنبه شب در برنامه چوب‌خط شبکه افق در مورد علت عدم حضور طیب‌نیا در کابینه دوازدهم گفت: دکتر طیب‌نیا  علم بسیار زیادی در علوم اقتصادی دارد و از کرباسیان، وزیر پیشنهادی کابینه دوازدهم نیز سواد بیشتری دارد، اما مشکل قلبی طیب‌نیا باعث شد که وی از حضور در کابینه دوازده انصراف دهد و معاون او جایگزینش شود.

لازم به یادآوری است رئیس جمهور در لیست پیشنهادی خود به مجلس، مسعود کرباسیان را بعنوان گزینه وزارت امور اقتصادی و دارایی معرفی کرده است. مسعود کرباسیان هم اکنون بعنوان معاون طیب نیا، رئیس کل گمرک ایران است.

۲۰ مرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۲۴
|
تعداد بازدید : ۸۷۶
کد خبر : ۹۶۵

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید