اخبار

تامین مالی 200 میلیارد ریالی صنعت طیور از بورس کالای ایران

روز چهارشنبه 28 تیر ماه اولین عرضه اوراق سلف موازی استاندارد مرغ منجمد به منظور تامین مالی صنعت طیور و تامین سرمایه در گردش از بورس کالای ایران انجام شد که با توجه به مزیت های این اوراق 137 هزار و 90 قرارداد به ارزش 200 میلیارد ریال به فروش رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، در معاملات امروز 12 هزار  و 740 تن مرغ منجمد شرکت گسترش و توسعه صنایع بهپرور معادل 137 هزار و 80 قرارداد 20 کیلویی به صورت اوراق سلف موازی استاندارد عرضه شد که در نهایت کل قراردادها با قیمت پایه یک میلیون و 459 هزار ریال به فروش رسید.

به این ترتیب با استقبال صورت گرفته از اولین اوراق سلف موازی استاندارد مرغ منجمد و خرید 137 هزار و 80 قرارداد ، تامین مالی 200 میلیارد ریالی صنعت طیور از طریق بورس کالای ایران انجام شد.

اوراق سلف موازی استاندار مرغ منجد ، اولین اوراق سلف منتشر شده صنعت طیور در بورس کالا است که از سوی شرکت گسترش و توسعه صنایع بهپرور منتشر شده است؛ مشاور پذیرش و متعهد پذیره نویسی این اوراق شرکت تامین سرمایه امید است و این عرضه از سوی کارگزاری پیشگامان بهپرور و از طریق بورس کالای ایران صورت گرفته است.

این اوراق با نام و معاف از مالیات بوده و با نرخ اختیار فروش 21 درصد و نرخ بازارگردانی 20 درصد منتشر شده است و زمان سررسید آن یکسال پس از تاریخ عرضه اولیه  و دوره تحویل فیزیکی حداکثر یک ماه پس از سررسید قرارداد است.

۲۸ تیر ۱۳۹۶ ۱۵:۲۸
|
تعداد بازدید : ۹۵۰
کد خبر : ۶۶۵

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید