اخبار

حمایت نمایندگان ازعملکرد زنگنه در وزارت نفت

یک عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی نامه ۲۱۰ نماینده مجلس در حمایت از عملکرد فعلی بیژن نامدار زنگنه و تداوم وزارت ایشان در کابینه دولت دوازدهم را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، اکبر رنجبرزاده در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی نامه نمایندگان خطاب به رییس‌جمهور را به شرح زیر قرائت کرد:

«اکنون پس از چهار سال تلاش مجدانه مهندس زنگنه در وزارت نفت و در آستانه تشکیل دولت دوازدهم شاهد به بارنشستن دستاوردهای وزارت نفت در سال های گذشته هستیم.

این دستاوردها به خوبی نشان داد که جنابعالی چرا در روز معرفی وزرا و اخذ رای اعتماد از مجلس قبلی فرمودید در وزارت نفت نیاز به یک مرد کهنه کار و با تجربه داریم، دو نفر برای این وزارتخانه برگزیدیم خود آن ها گفتند در شرایط فعلی بهترین گزینه مهندس زنگنه است، با گروه خودمان نیز که بررسی کردیم به این نتیجه رسیدیم که هیچ گزینه ای بهتر از وی نداریم، شما فقط پارس جنوبی را در دوره آقای زنگنه با دوره بعد از وی مقایسه کنید و نیاز به هیچ دلیل دیگری نیست.

بسیار خرسندیم که در پایان چهار سال فعالیت بی نظیر مهندس زنگنه و همکارانشان، وزارت نفت دستاوردهایی همچون بازگشت ایران به جایگاه قبل از تحریم در اوپک، افزایش سهم تولید ایران همزمان با کاهش تولید و طراحی جدید قراردادهای نفتی که تامین کننده منافع ملی و نیازهای توسعه و گواه توفیق در برجام نفتی است را به همراه داشته است.

امیدواریم در سال های پیش رو با حمایت مجلس دهم و تکیه بر تجارب و توانمندی آقای زنگنه شاهد توسعه صنعت نفت و اقتصاد ملی کشور باشیم.»

۲۸ تیر ۱۳۹۶ ۱۲:۵۹
|
تعداد بازدید : ۸۱۳
کد خبر : ۶۶۴

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید