اخبار

معامله ۳ میلیون و ۲۲۵ هزار گواهی سپرده در بورس کالا

در جریان معاملات هفته گذشته بازار مالی بورس کالای ایران تعداد سه میلیون و ۲۲۵ هزار و ۶۶۲ گواهی سپرده کالایی به ارزش تقریبی ۲۵۰۰ میلیارد ریال دادوستد شد که این آمارها نسبت به هفته پیش از آن با رشد ۱۵ و ۱۶ درصدی در حجم و ارزش معاملات این ابزار مالی همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا) و به نقل از بورس کالا؛ طی هفته ای که گذشت معامله گران تعداد یک میلیون و ۸۴۰ هزار و ۶۰۰ گواهی سپرده سکه طلا را به ارزشی بیش از ۲۳۸۳ میلیارد و ۹۵۱ میلیون ریال خرید و فروش کردند.

در نمادهای معاملاتی زعفران نگین نیز یک میلیون و ۳۵۲ هزار و ۹۸۱ گواهی سپرده کالایی مورد معامله قرار گرفت که ارزش این معاملات به رقم ۱۱۰ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال رسید.

۲۶ هزار و ۲۹۱ گواهی سپرده زعفران پوشال نیز به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریالی در بازار معامله شد.

حجم معاملات گواهی سپرده زیره سبز نیز به ۹۳۸ ورقه بهادار مبتنی بر کالا رسید و ارزش بیش از ۴۲۹ میلیون ریالی برای این دارایی پایه رقم خورد.

در نمادهای معاملاتی گواهی سپرده پسته فندقی ۳۲-۳۰ و پسته بادامی ۳۰-۲۸ نیز در مجموع ۱۴۸۷ گواهی به ارزشی نزدیک به ۱.۸۷ میلیارد ریال دادوستد شد.

همچنین معامله گران ۳۳۶۵ گواهی کشمش سبز قلمی را در نماد انبار خلیل آباد به ارزشی بیش از یک میلیارد و ۱۴۹ میلیون ریال خرید و فروش کردند.

۲۴ آبان ۱۳۹۹ ۲۱:۲۶
|
تعداد بازدید : ۴۵۰
کد خبر : ۳,۶۳۷

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید