اخبار

سرمایه "فارس" ۱۰۰ درصد افزایش یافت

سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از محل سود انباشته و سایر اندوخته‌ها موافقت کرد.

به گزارش اقتصادنما و به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، افزایش سرمایه ۱۴۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از مبلغ ۱۴۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۲۸۷ هزار میلیارد ریال از محل سود انباشته و سایر اندوخته‌ها از سوی سازمان بورس بلامانع اعلام شد.

افزایش سرمایه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به منظور جبران مخارج مشارکت انجام‌شده در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر، جبران مخارج سرمایه‌گذاری‌های انجام شده و جبران بخشی از مخارج صورت گرفته بابت بازپرداخت بدهی‌ها ‌ خواهد بود.

لازم به ذکر است، تصویب افزایش سرمایه به مبلغ یادشده منوط به تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ شرکت و احراز کفایت سود انباشته پس از اعمال میزان سود تقسیمی مصوب مجمع عمومی عادی سالیانه و کسری ذخایر احتمالی است.

بر اساس این گزارش، انجام افزایش سرمایه "فارس" حداکثر تا ۶۰ روز پس از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم انجام افزایش سرمایه در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز شده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود
۲ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷
اقتصادنما |
تعداد بازدید : ۸۷۱
کد خبر : ۳,۵۱۴

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید