اخبار

سود هر سهم "دسبحا" افزایشی بود

گروه دارویی سبحان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۱۸۶ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۹ ریال اعلام شده بود، از افزایش یک هزار و ۹۶۷ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش اقتصادنما و به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، گروه دارویی سبحان با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه دارویی سبحان در دوره یاد شده، مبلغ ۶۰۳ میلیارد و ۳۱۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس ۱۸۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش یک هزار و ۹۶۷ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۱۷۱ درصد نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ یک هزار و ۸۴۸ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود "دسبحا" در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۹ ریال و سود خالص را ۲۴ میلیارد و ۶۷۸ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار گروه دارویی سبحان در دوره یاد شده، با افزایش ۹ هزار و ۵۰۴ میلیارد و ۶۱۷ میلیون ریال به ۷۲ هزار و ۶۹۴ میلیارد و ۷۹۸ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش یک هزار و ۲۴۴ میلیارد و ۶۸۳ میلیون ریال معادل ۵ هزار و ۴۴ میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال محاسبه شد.

"دسبحا" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۴۰ میلیارد و ۴۴ میلیون ریال به مبلغ معادل ۷۴۵ میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۶۰۵ میلیارد و ۷۳۸ میلیون ریال سود کسب کرد.

گروه دارویی سبحان طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۲۶۴ میلیارد و ۷۲۷ میلیون ریال خریداری کرد.

۲ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵
اقتصادنما |
تعداد بازدید : ۸۸۱
کد خبر : ۳,۵۱۳

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید