اخبار

سود هر سهم "پردیس" ۱۹۰ درصد افزایش یافت

شرکت سرمایه‌گذاری پردیس در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۲۸۲ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۴۴۲ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۱۹۰ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش  اقتصادنما و به نقل از  پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه‌گذاری پردیس با سرمایه یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری پردیس در دوره یاد شده، مبلغ یک هزار و ۶۰۲ میلیارد و ۹۹۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۲۸۲ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۹۰ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۱۶۵ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ یک هزار و ۷۶۰ میلیارد و ۳۹۴ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود "پردیس" در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۴۴۲ ریال و سود خالص را ۵۵۳ میلیارد و ۱۱۷ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری پردیس در دوره یاد شده، با افزایش ۸ هزار و ۸۲۶ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال به ۱۲ هزار و ۱۱۵ میلیارد و ۹۶۹ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۸۳۱ میلیارد و ۴۲۳ میلیون ریال معادل ۲ هزار و ۷۵۹ میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال محاسبه شد.

"پردیس" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲ هزار و ۷۷ میلیارد و ۴۵ میلیون ریال به مبلغ معادل ۳ هزار و ۳۸۹ میلیارد و ۱۳۳ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ یک هزار و ۳۱۲ میلیارد و ۸۸ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری پردیس طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۵۸۲ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال خریداری کرد.

۲ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲
اقتصادنما |
تعداد بازدید : ۸۸۹
کد خبر : ۳,۵۱۱

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید