اخبار

"کرمان" از زیان به سود رسید

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۵ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که زیان هر سهم ۱۲ ریال اعلام شده بود، از سودسازی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش اقتصادنما و به نقل پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان با سرمایه یک هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۳ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان در دوره یاد شده، مبلغ ۵ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۶۵ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ یک هزار و ۵۱۹ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود "کرمان" در دوره ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، زیان هر سهم را مبلغ ۱۲ ریال و سود خالص را ۷ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان در دوره یاد شده، با افزایش ۵۱۲ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال به ۵۲۵ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت تغییری نکرد و همان مبلغ یک میلیارد و ۱۳۱ میلیون ریال محاسبه شد.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان طی این دوره سهام هیچ شرکت بورسی را نخرید و نفروخت.

۲ آبان ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶
اقتصادنما |
تعداد بازدید : ۶۰۲
کد خبر : ۳,۵۰۸

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید