اخبار

۲۱۲ میلیارد سهم بورسی داد و ستد شد

تعداد ۲۱۲ میلیارد و ۵۴۸ میلیون سهم و حق تقدم از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۲۱۹ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۲۱۹ روز معاملاتی تعداد ۲۱۲ میلیارد و ۵۴۸ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۵۴۱ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال در ۱۳ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۸۴۳ دفعه در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۱۲۵ میلیارد و ۲۳۷ میلیون سهم به ارزش ۲۷۵ هزار و ۷۵۹ میلیارد ریال در ۵ میلیون و ۷۳۷ هزار و ۸۸۰ نوبت در بازار اول؛ ۷۵ میلیارد و ۴۴۸ میلیون سهم به ارزش ۱۸۰ هزار و ۲۰۷ میلیارد ریال در ۷ میلیون و ۹۴۲ هزار و ۵۵۲ نوبت در بازار دوم؛ ۷۰ میلیون سهم به ارزش ۷۰ هزار و ۷۲ میلیارد ریال در ۲۰ هزار و ۹ نوبت در بازار بدهی؛ ۱۰میلیارد و ۳۶۸میلیون سهم به ارزش ۵۹۵ میلیارد ریال در ۲۱۰۵ نوبت در بازار مشتقه و ۱۳۹۸ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۴ هزار و ۷۵۶ میلیارد ریال در ۷۳ هزار و ۲۹۷ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: شاخص کل بورس نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۲۱ هزار و ۱۱۷ واحد افزایش معادل ۲۷ درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۹۸ هزار و ۳۴۷ واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۱۵ هزار و ۳۹۶ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۴۳ هزار و ۸۱ واحد افزایش مواجه شده اند.

۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ۰۰:۳۹
|
تعداد بازدید : ۹۴۴
کد خبر : ۲,۷۹۲

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید