اخبار

آخرین اخبار از سهم های وب

به گزارش اقتصاد نما و به نقل از گروه تلگرامی سهامدران های وی مدیر عامل محترم آن شرکت سهامدران را در جریان آخرین اتفاقات رخ داده قرار داد

به گزارش اقتصاد نما و به نقل از گروه تلگرامی سهامدران های وی مدیر عامل محترم آن شرکت سهامدران را در جریان آخرین اتفاقات رخ داده قرار داد . متن نامه ی آقای میری مدیر عامل های وب به شرح زیر می باشد :

سلام شب همه عزیزان بخیر
با عرض پوزش از اینکه دیروقت مزاحم میشم
در خصوص عدم انتشار عمومی نامه شفاف سازی که ما دیشب در کدال قرار دادیم از نظر سازمان نیاز به توضیحات توسط بنده وجود دارد
انشا الله فردا جهت ارایه توضیحات خواهم رفت و نتیجه را گزارش خواهم داد.
در خصوص مصاحبه جناب آقای خدابخش هم حقیقتا عده ای از دوستان که بررسی کردند شیطنت رسانه ای را دلیل این اتفاق می دانند و معتقدند به صحبتهای ایشان مواردی بصورت غیر واقعی اضافه شده است، از آنجاییکه بنده به اصل صحبت دسترسی پیدا نکردم بنابراین قضاوتی هم ندارم، اما حقیقتا با نظر تعدادی از دوستان که سازمان را دخیل در این بدگویی ها و ترساندن مردم از سهم می دانند، اصلا موافق نیستم.
در خصوص ایرادات، شبهات و ابهامات مطرح شده توسط آقای دکتر مالمیر هم، همکارانم تلاش کردند تا با توجه به فرصت اندکی که در اختیار داشتند پاسخ مناسبی را ارایه بدهند.
در خصوص صحبتهای جناب اعرابی هم حقیقتا پاسخ دادن و توضیح بیش از این را بعلت تکراری بودن مطالب گفته شده، اتلاف وقت ایشان و خود می دانیم و در صورتی که تمایل داشته باشند دعوت بنده به بررسی حضوری مطالب و پخش آنلاین برای کلیه علاقمندان به قوت خود باقیست.
از اینکه نمی توانم پاسخگوی سوالات باشم صمیمانه پوزش می خواهم و از اون مهمتر اینکه من از زمان دقیق بازگشایی نماد اطلاعی ندارم چون هیچ اطلاعاتی از این شرکت خواسته نشده و سازمان در حال بررسی دقیق گزارشهای قیمت گذاری است.
اجازه بفرمایید پس از جلسه فردا شاید بتوانم  تاریخ دقیق تری بگم
من به نوبه خودم از این مشکلی که برای شما پیش آمده شرمنده ام

شبتون بخیر

۲۷ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۵۵
|
تعداد بازدید : ۱,۱۲۱
کد خبر : ۲,۵۲۶

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید