اخبار

روسیه و چین آخرالزمان بیت‌کوین را مهندسی می‌کنند

ساکسوبانک پیش‌بینی کرد مسکو و پکن می‌خواهند بیت‌کوین را ممنوع کنند که این باعث سقوط این ارز دیجیتال در سال آینده خواهد شد؛ این بانک به پیش‌بینی‌های غافلگیر کننده خود در ماه دسامبر معروف است.
ساکسوبانک پیش‌بینی کرد مسکو و پکن می‌خواهند بیت‌کوین را ممنوع کنند که این باعث سقوط این ارز دیجیتال در سال آینده خواهد شد؛ این بانک به پیش‌بینی‌های غافلگیر کننده خود در ماه دسامبر معروف است.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، ساکسوبانک پیش‌بینی کرد مسکو و پکن می‌خواهند بیت‌کوین را ممنوع کنند که این باعث سقوط این ارز دیجیتال در سال آینده خواهد شد. این بانک برای پیش‌بینی‌های غافل‌گیرکننده خود که در دسامبر هر سال منتشر می‌شود معروف است.

ساکسوبانک پیش‌بینی کرد که در سال ۲۰۱۸ قیمت بیت‌کوین تا ۶۰ هزار دلار اوج می‌گیرد و سرمایه بازار آن از ۱ تریلیون دلار فراتر خواهد رفت. پس از آن روسیه و چین به هم می‌پیوندند تا به آن حمله کنند.

این بانک دانمارکی پیش‌بینی کرد ظهور بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال یکی از پدیده‌های بسیار ویژه بازارهای مالی در سال‌های اخیر بوده است. در بیشتر اوقات سال ۲۰۱۸، بیت‌کوین به اوج گرفتن خود ادامه خواهد داد و بسیار اوج خواهد گرفت، اما روسیه و چین به کمک هم سقوط آن را مهندسی خواهند کرد.

طبق اعلام ساکسوبانک، پس از چنین اتفاقی قیمت بیت‌کوین تا سال ۲۰۱۹ تا ۱۰۰۰ دلار سقوط خواهد کرد.

در پایان ۲۰۱۶ این بانک پیش‌بینی درستی در مورد اوج گرفتن بیت‌کوین کرده بود. این بانک پیش‌بینی کرده بود که قیمت ارز دیجیتال که در سال گذشته ۷۰۰ دلار بود سه برابر شود.

هرچند ساکسوبانک نتوانست بزرگی جنون بیت‌کوین را پیش‌بینی کند که باعث شد قیمت آن ۱۹۰۰ درصد افزایش یابد و به رکورد ۱۹ هزار دلار برسد.

چین با ممنوع کردن ارائه سکه مجازی تجارت بیت‌کوین را به شدت محدود کرده است، قانون‌گذاران چینی، در ماه سپتامبر، پس از این‌که پکن به استفاده از تجارت ارز دیجیتال برای خروج پول از این کشور مشکوک شد، تبادلات بیت‌کوین را ممنوع کردند.

در روسیه بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال هیچ مقرراتی ندارد. دولت روسیه از رییس‌جمهور این کشور، ولادیمیر پوتین، دستور دارد که تا جولای سال آینده مقررات ارز دیجیتال را اعلام کند.

وزارت مالی روسیه اصرار دارد که ایجاد بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال باید غیرقانونی شود چرا که ساختار آن‌ها مشابه ساختارهای هرمی است، که در روسیه غیر قانونی هستند.

۲۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۴۳
|
تعداد بازدید : ۶۱۵
کد خبر : ۲,۵۱۵

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید