اخبار

پرداخت حقوق با بیت کوین

یک شرکت ژاپنی از دو ماه دیگر پرداخت حقوق کارمندان خود را با بیت کوین انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، شرکت «جی ام او وب» ژاپن که در حوزه وب فعال است، از فوریه سال آینده میلادی پرداختی های خود را به کارمندان این شرکت با بیت کوین انجام خواهد داد.

این شرکت خدمات دهند اینترنتی که در بخش وب سایت های مرتبط کسب و کار، تامین منابع مالی، تبلیغات آنلاین و زیرساخت اینترنت فعالیت دارد، قرار است به کارمندان خود پیشنهاد دهد که پرداختی های تا ۱۰۰ هزار ین (۸۹۰ دلار) را با این ارز دیجیتالی انجام دهد.

هارومی ایشی سخنگوی این شرکت ژاپنی گفت: کارمندان می توانند حقوق خود را در صورت تمایل به بیت کوین دریافت کنند. امیدوار هستیم که بدین طریق سواد ارز دیجیتال خود را بهبود دهیم.

شرکت جی ام او اینترنت اعلام کرد: این پیشنهاد برای تقریبا ۴ هزار کارمند این شرکت در ژاپن قابل اجرا است. بر اساس گزارش های اعلام شده در صورتی که کارمندان مایل به دریافت حقوق خود به بیت کوین باشند، ۱۰ درصد به حقوق آنها اضافه می شود.

گروه جی ام او اینترنت از آنجایی که به تجارت بیت کوین و تعامل اقتصادی با این ارز از ماه می سال جاری میلادی ملحق شده، علاقمند به ارتقای بیت کوین است و قصد دارد که از سال آینده میلادی عملیات استخراج جدید بیت کوین را کلید زند.

این شرکت ژاپنی در مصاحبه ای با مجله بیت کوین اعلام کرد: مرکز استخراج نسل آینده بیت کوین را با استفاده از انرژی تجدید پذیر و تراشه های نیمه رسانا پیشرفته در قسمت شمال اروپا از سال آینده میلادی راه اندازی خواهد کرد.

جی ام او اینترنت اعلام کرد: قصد داریم که در بخش تحقیق و توسعه و همچنین ساخت سخت افزار از قبیل تراشه استخراج نسل آینده بیت کوین سرمایه گذاری کنیم.  

بر پایه این گزارش، دفتر مرکزی این شرکت در توکیو است و ارائه خدمات اینترنتی به بیش از ۶۰ شرکت را در ۱۰ کشور مختلف جهان عهده دار است. انتظار می رود با اقدام پراخت حقوق با بیت کوین این رویکرد به یک حرکت جهانی تبدیل شود.

۲۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۴۲
|
تعداد بازدید : ۹۱۷
کد خبر : ۲,۵۱۴

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید