اخبار

تولید نفت روسیه در ماه نوامبر افزایش یافت

تولید نفت روسیه در ماه نوامبر افزایش یافت
تولید نفت روسیه در ماه گذشته میلادی، در مقایسه با قبل از آن، ۱۰ هزار بشکه در روز افزایش پیدا کرد.
تولید نفت روسیه در ماه گذشته میلادی، در مقایسه با قبل از آن، ۱۰ هزار بشکه در روز افزایش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، «الکساندر نواک»، وزیر انرژی روسیه گفت: تولید نفت روسیه در ماه گذشته میلادی یعنی نوامبر، به ۱۰ میلیون و ۹۴۰ هزار بشکه در روز، افزایش پیدا کرده است.

این در حالی است که تولید نفت این کشور در ماه قبل از آن یعنی اکتبر، ۱۰ میلیون و ۹۳۰ هزار بشکه ثبت شده است. البته وزیر انرژی روسیه گفت: تولید نفت روسیه در ماه نوامبر به ۴۴.۷ میلیون تن کاهش پیدا کرده است؛ در حالیکه این رقم برای ماه اکتبر ۴۶.۲۳ میلیون تن است و روسیه پایبند به توافق کاهش تولید، با هدف سیر نزولی در ذخایر جهانی نفت و بهبود قیمت آن است.

همچنین آخرین آمار نشان می دهد که روسیه تولید خود را در حدود ۳۰۷ هزار بشکه در روز، از رقم ثبت شده روزانه ۱۱.۲۴ میلیون بشکه در اکتبر سال ۲۰۱۶ میلادی، کاهش داده است؛ در واقع رقم تولید ماه اکتبر سال ۲۰۱۶ میلادی، بعنوان معیاری برای کشورها برای اجرای توافق کاهش جهانی نفت محسوب می شود. 

 روسیه توافق کرد که تولید خود را با توجه به رقم ثبت شده در ماه اکتبر سال ۲۰۱۶ میلادی، در حدود ۳۰۰ هزار بشکه در روز کاهش دهد تا مجموع کاهش عرضه جهانی نفت در میان اوپکی ها و غیراوپکی ها، به ۱.۸ میلیون بشکه در روز برسد.

بر پایه این گزارش، «الکساندر نواک» گفت: تولید نفت روسیه در سال ۲۰۱۸ میلادی بدون تغییر ۵۴۷ میلیون تن باقی خواهد ماند
۱۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۶:۲۲
|
تعداد بازدید : ۶۴۸
کد خبر : ۲,۳۲۹

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید