اخبار

رشد چشمگیر قیمت انواع ارز در بازار/ نرخ دلار به ۴۱۳۷ تومان رسید

معاملات بازار آزاد تهران امروز چهارشنبه شاهد رشد نسبی قیمت برخی از انواع سکه و رشد چشمگیر انواع ارز بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان معاملات بازار آزاد تهران امروز چهارشنبه، قیمت انواع سکه از رشد نسبی برخوردار بود؛ در همین راستا محمد کشتی آرای، رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار مهر قیمت هر قطعه سکه طرح جدید را یک میلیون و ۳۶۶ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: این عدد نسبت به روز گذشته حدود ۳۵۰۰ تومان افزایش داشته است ضمن اینکه دلیل این افزایش نرخ نیز رشد قیمت ارز بوده است.  

وی ادامه داد: قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم بدون تغییر نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۳۴۲ هزار تومان و نیم سکه با ۳ هزار تومان افزایش ۶۸۳ هزار تومان است.  

رئیس اتحادیه طلا و جواهر قیمت ربع سکه را ۳۸۳ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی را ۲۶۱ هزار تومان عنوان کرد.  

کشتی آرای اضافه کرد: قیمت هر اونس طلا با حدود ۲ دلار افزایش نسبت به روز گذشته ۱۲۹۶ دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۲۸ هزار و۸۰۰ تومان است.  

براساس این گزارش، قیمت انواع ارز نیز در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با رشد چشمگیری همراه بوده به طوری که نرخ هر دلار با ۲۷ تومان افزایش به  ۴۱۳۷ تومان، پوند با ۵۰ تومان افزایش به ۵۵۹۰ تومان، یورو با ۲۵ تومان افزایش به ۴۹۸۰ تومان، درهم امارات با ۵ تومان افزایش به ۱۱۳۳ تومان و لیر ترکیه به ۱۰۶۰ تومان رسیده است.  

۹ آذر ۱۳۹۶ ۰۰:۲۰
|
تعداد بازدید : ۵۴۵
کد خبر : ۲,۲۷۶

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید