اخبار

مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه آغاز شد

مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه آغاز شد
مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه با حضور معاونان وزیر امور اقتصادی و دارایی آغاز شد.
مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه دقایقی قبل با حضور معاونان وزیر امور اقتصادی و دارایی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه و نهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور، دقایقی قبل با حضور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس سازمان خصوصی سازی و رئیس کل بیمه مرکزی در کیش آغاز به کار کرد.

محمد ابراهیم انصاری لاری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم گفت: امروز به یمن امضای توافق بین المللی جامع، کشور در مسیر تعاملی سازنده با جهان قرار دارد. این در حالی است که جهان در آستانه آفرینش دانش‌بنیان است. البته دولت با امضای سند برجام، علیرغم کارشکنی‌های دشمنان خارجی و بدفهمی‌ها و انتقادات داخلی، توانست با شجاعت و صداقت تمام با حمایتها و هدایتهای مقام معظم رهبری، راه درست را انتخاب کند.

همچنین، گرهارد شولز، مدیرکل امور سیاسی وزارت حمل و نقل و زیرساخت های دیجیتال آلمان نیز در این مراسم گفت: بهبود و توسعه زیرساخت در هر کشور، پایه و اساس رشد اقتصادی و رفاه مردم است؛ در این میان کشور آلمان از منظر لجستیک یک مرکز بسیار توسعه یافته به شمار می آید، بنابراین ما می دانیم که فرآینده کارآمد و قابل اعتماد تا چه حد در این حوزه حائز اهمیت است.

وی افزود: سرعت فرآیندهای لجستیکی رو به افزایش است و یکی از نمونه ها آن توسعه تجارت آنلاین است که در ایران نیز رشد سریعی داشته است. بنابراین لجستیک، یک عنصر کلیدی برای رشد و رونق اقتصادی و اشتغالزایی به شمار می آید و من آن را استخوان بندی اقتصاد ملی می نامم.

این رویداد با حضور ۵۷ شرکت خارجی و ۲۷۰ شرکت داخلی در قالب کیش اینوکس ۲۰۱۷ تا ۱۱ آبان در جریان خواهد بود .

همچنین در حاشیه این نمایشگاه از فردا ۹ آبان، همایش تخصصی و بین المللی همسو با محتوی این رویداد با حضور مقامات عالی رتبه داخلی و ۹۰ مهمانان بلند پایه خارجی از ۲۶ کشور برگزار می شود.

۹ آبان ۱۳۹۶ ۰۲:۲۱
|
تعداد بازدید : ۱,۱۳۰
کد خبر : ۱,۹۳۹

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید