اخبار

فورد ۱۴ میلیارد دلار سرمایه گذاری می‌کند/خودروهای برقی در اولویت

مدیرعامل فورد گفت: ۱۴ میلیارد دلار بر روی ساخت خودروهای مختلف سرمایه گذاری کرده و برای تولید خودروهای برقی حساب ویژه ای باز کرده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از یو اس تودی، «جیم هکیت»، مدیرعامل جدید شرکت فورد موتور آمریکا گفت: ۱۴ میلیارد دلار طی ۵ سال آینده در حوزه تولید خوردهای برقی و سایر خودروها سرمایه گذاری خواهیم کرد؛ این در حالی است که گفته می شود وی به دنبال افزایش سود و بالا بردن موقعیت این کمپانی در آینده است.

همچنین «جیم هکیت» گفت: چشم انداز آینده تولید خودروهای فورد شامل کاهش اتومبیل های ۴ سرنشینی و سرمایه گذاری در جهت تولید کامیون ها و خودروهای شاسی بلند است.

فورد قصد دارد ۱۰ میلیارد دلار از هزینه های اضافی مرتبط با مواد تولیدی و نیز ۴ میلیارد دلار از هزینه های مهندسی خود را کاهش دهد و در عوض، آن را هزینه برنامه های جدید خود کند؛ ضمن اینکه زمان ساخت خودرو را ۲۰ درصد کاهش دهد.

همچنین فورد قرار است تعداد مدل های خودروهای صندوق دار و شاسی بلند این شرکت را کاهش دهد و به جای آن به طراحی های ویژه و آپشن های بیشتر روی بیاورد.

از جمله برنامه های دیگر فورد، کاهش هزینه ۳۲ درصدی در خودروهای با سیستم سنتی احتراق داخلی از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۲ میلادی است و در عوض آن را در بخش تولید خودرهای برقی هزینه کند.

بر همین اساس، فورد قصد دارد یک تیم ویژه با نام «تیم ادیسون» تشکیل دهد. در حال حاضر مدیر عامل جدید فورد تحت فشار برای تقویت سود این شرکت است و اعلام کرده که بیش یکسال زمان نیاز است تا تغییرات اعمال شود.  

۱۳ مهر ۱۳۹۶ ۰۲:۴۹
|
تعداد بازدید : ۵۹۵
کد خبر : ۱,۶۰۰

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید