اخبار

فدراسیون بانک های کره جنوبی با ایران یادداشت تفاهم امضاء کرد

یادداشت تفاهم همکاری میان فدراسیون بانک های کره جنوبی و انجمن بانک های خصوصی ایران برای ارائه تسهیلات بیشتر به بازرگانان دو کشور به امضاء مقامات بانکداری دو کشور رسید.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از یانهاپ، «ها یانگ کو» رئیس کنفدراسیون بانک های کره جنوبی گفت: با همتای ایرانی خود «کوروش پرویزیان» یادداشت تفاهمی را در حوزه گسترش همکاری های بانکی میان دو کشور به امضاء رسانده است.

همچنین این سند همکاری بین فدراسیون بانک های کره جنوبی و انجمن بانک های خصوصی ایران به امضاء رسیده است تا ارائه خدمات بانکداری برای صادرکنندگان و واردکنندگان ایرانی و کره ای سهولت پیدا کند.

بر همین اساس این یادداشت تفاهم در «سئول» پایتخت کره جنوبی به امضاء مقامات بانکداری دو کشور رسیده و علت اصلی آن سیر صعودی تقاضا برای خدمات مالی بین ایران و کره جنوبی اعلام شده که دلیل آن به افزایش تجارت میان دو کشور عنوان شده است.

بر پایه این گزارش، فدراسیون بانک های کره ای اعلام کرد انجمن بانک های خصوصی ایران و این فدراسیون در جهت ارتقاء رابطه همکاری بین بانک های کره ای و ایرانی توافق کرده اند؛ ضمن اینکه از اهداف دیگر این یادداشت تفاهم بالا بردن شیوهای نوین بانکداری در بستر همکاری با یکدیگر است.

۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ۱۵:۵۵
|
تعداد بازدید : ۹۴۸
کد خبر : ۱,۲۹۹

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید